اس ام اس سرکاری (1)
تاریخ : یک شنبه 12 تير 1390
نویسنده : فریبرز جوان

 

----------------------------------------
اگه خسته ای: به من تکیه کن. اگه تنهایی: بیا پیشم. اگه بی پناهی: پناهتم. اگه پول می خوای: مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!!...

----------------------------------------
خواستم بگم تو گلمی، دیدم تو خیلی بهتری خواستم بگم تو ماهمی، دیدم تو خیلی قشنگ تری خواستم بگم تو جونمی، دیدم از جونم عزیزتری اصلا تو کارت سوخت منی!...

----------------------------------------
این اس ام اس شما فقط برای دویدن شما به دنبال گوشی ارسال شده و ارزش دیگری ندارد !...

----------------------------------------
آیا میدانید “شب بخیر” در آخر بعضی اس ام اس ها مساوی با “خفه شو دیگه ” است!؟...

----------------------------------------
سه تا بهترین خوابیدن های دنیا: 1. خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای 2. خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی 3. خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده...

----------------------------------------
یه توپ دارم قلقلیه ……. موهای سرم فرفریه ….. مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم...

----------------------------------------
سلام ، واست کارت شارژ خریدم ، زحمت خراشیدنش با خودت!...

----------------------------------------
آنقدر اسم تو را زمزمه کردم که لبم سوخت اما نام تو را توبه نکردم جگرم سوخت وقتی که رفتی هم روحم سوخت هم جیگرم . با رفتنت دوگانه سوزم کردی...

----------------------------------------
در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!...

----------------------------------------
خرسها با یه ظرف عسل خر میشن... اسبها با چند حبه قند... طوطی با تخمه... سگ با استخوان ...مرد با زن زیبا ...زنا با یکم تعریف ... راستی برات موز خریدما...

----------------------------------------
سلام. یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟ بیخیال حالا، بگیر بخواب!!...

----------------------------------------
نگاهت چون عقاب ....دلت چون دریا ..... دستانت چون آتش ...... قدت مثل سرو ......صدایت چون آوازه پرنده ..... هیچ چیزیت مثل آدم نیست !...

----------------------------------------
همیشه میگفتن : پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته ، اما من باورم نمیشد، تااینکه تو را دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی !!...

----------------------------------------
اگه این SMS را بخونی یعنی دوستم داری , اگه پاکش کنی یعنی عاشقمی , اگه جوابمو بدی یعنی دلتنگمی , اگه جوابمو ندی یعنی بی قرارمی , حالا بگو چی کارش میکنی ؟...

----------------------------------------
اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ? نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !...

----------------------------------------
اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده...

----------------------------------------
ما چمن زیره پاتیم........ خر نشی ما رو بخوری...

----------------------------------------
دختری هستم 20 ساله خوشگل . خوشتیپ باکلاس تحصیل کرده پولدار قصد ازدواج با کسی رو ندارم اینهارو گفتم که دلتون بسوزه...

----------------------------------------
وقتی با انگشت به طرف کسی اشاره می کنی تا مسخره اش بکنی بدون سه تا از انگشت هات به طرف خودته...

----------------------------------------
ساعت 2 امشب قراره تمام ديوونه ها شفا بگيرند خواستم تا خواب نموني...

----------------------------------------
در دریای عشقت شنا می کردم ناگهان قورباغه ای گازم گرفت و من فرار کردم ....

----------------------------------------
شیشه ی پنجره را باران شست... مونده شستن فرشاو پرده ها و گردگیری اتاق ها...

----------------------------------------
بي وفا ديگه دوستم نداري . . . خيلي خب ، قلادتو باز مي كنم بري...

----------------------------------------
خر بالدار تا حالا ديدي؟ صد در صد نه،پس بي خيال! پرواز رو از سرت بيرون کن!...

----------------------------------------
اگر قرار باشه بين گل و گلدون يکيش رو انتخاب کنم…من گلدون رو انتخاب مي کنم تا توروتوش بزارم….آخه تو بهترين کود دامي دنيايي...

----------------------------------------
سیب، هلو، انار، موز، خیار، کیوی، انگور، گیلاس، آلبالو، زردآلو . این همه میوه تو چرا شکل شلغم شدی؟! برو پایین خیلی باحاله . . . . . . باحال باحال باحال باحال باحال باحال باحال باحال باحال باحال باحال باحال...

----------------------------------------
یارو! روزه میگیره از حال ميره از پذيرايي در مياد...

----------------------------------------
مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم لطفا بعد از افطار در دسترس باشید...

----------------------------------------
پنج حقیقت مهم زندگی : ۱. با زبونت نمی تونی همه دندوناتو لمس کنی. . . ۲.اونقدر احمقی که الان داری این کارو امتحان میکنی. . . ۳.الان نیشت بازه. . . ۴.اونقدر خری که بازم داری میخندی. . . ۵.تو فکر اینی که اینو برای یکی احمق تر از خودت بفرستی...



|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: سر کاری , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید